STAŻE ARTYSTYCZNE
w Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi
Zarządzenie nr 11/2015 JM Rektora
w sprawie staży artystycznych w Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi POBIERZ
plik do wymiany
CELE STAŻU
- doskonalenie warsztatu wykonawczego,
- praca nad interpretacją i repertuarem,
- rozwój artystyczny.
RODZAJE ZAJĘĆ
- indywidualne w zakresie gry solowej na instrumencie,
- indywidualne w zakresie gry solowej na instrumencie z akompaniatorem,
- indywidualne w zakresie śpiewu solowego,
- indywidualne w zakresie śpiewu solowego z akompaniatorem.
KANDYDACI
- o przyjęcie na staż artystyczny mogą ubiegać się osoby posiadające ukończone studia pierwszego lub drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie.
KOSZT ROCZNEGO STAŻU ARTYSTYCZNEGO
- 30 godz. bez akompaniatora - nie mniej niż 6 300 PLN
- 30 godz. (w tym 15 godz. z akompaniatorem) – nie mniej niż 9 450 PLN
KOSZT SEMESTRALNEGO STAŻU ARTYSTYCZNEGO
- 15 godz. bez akompaniatora - nie mniej niż 3 150 PLN
- 15 godz. (w tym 7,5 godz. z akompaniatorem) – nie mniej niż 4 725 PLN
KOSZT ROCZNEGO STAŻU ARTYSTYCZNEGO DLA CUDZOZIEMNCÓW w języku angielskim
(przedmiot główny, język angielski, przedmiot humanistyczno-społeczny)
- 30 godz. bez akompaniatora - nie mniej niż 17 000 PLN
- 30 godz. (w tym 15 godz. z akompaniatorem) – nie mniej niż 22 000 PLN
KOSZT SEMESTRALNEGO STAŻU ARTYSTYCZNEGO DLA CUDZOZIEMNCÓW w języku angielskim
(przedmiot główny, język angielski, przedmiot humanistyczno-społeczny)
- 15 godz. bez akompaniatora - nie mniej niż 8 500 PLN
- 15 godz. (w tym 7,5 godz. z akompaniatorem) – nie mniej niż 11 000 PLN
WYMAGANE DOKUMENTY
- Podanie skierowane do JM Rektora Uczelni z prośbą o przyjęcia na staż (dokładne określenie czasu trwania, specjalności itp.).
- Podanie do Dziekana Wydziału z prośbą o przydział do wskazanego pedagoga prowadzącego.
- Życiorys.
- Jedna aktualna fotografia.
- Kopia dyplomu (odpisu) ukończenia studiów i suplementu dyplomu (odpisu) wydane przez szkołę wyższą. Oryginały dokumentów kandydat ma obowiązek przedstawić do wglądu podczas składania ich w Dziale Nauczania. W przypadku wysyłania dokumentów pocztą należy oprócz kopii dołączyć oryginały. Dokumenty muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
- Kserokopia dowodu osobistego lub paszportu (w skali 1x1).
- Nagrania do oceny umiejętności kandydata na staż.
- Potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej w wysokości 150 zł.
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- w semestrze zimowym – do 10 września 2023 r.
- w semestrze letnim – do 5 lutego 2024 r.
UWAGA!
O przyjęciu na staż artystyczny decyduje pedagog prowadzący.